Sevgili anneler merhaba,Malum corana yüzünden dışarıya çıkamaz olduk.Bu süreçte doğumu yaklaşan birçok anne adayımız var,bebeğinin eksiklerini tamamlayamamış belkide…Sizinle benimde sipariş verip deneyimlediğim bir siteden bahsedeceğim.Bebeğim için tulumlar ve alt üst takımlar seçtim 7 necix marka tulum ve 2 tane alt üst şapkalı takım alıp sadece 250tl ödedim .Normalde aldığım tulumun 3lüsü 90 tl satılıyorken 67 tl gibi bir fiyata satın aldın.Sizde online site arayaşındaysanız mutlaka affababy sitesine bir göz atın derim🥰🥰