Benim 14 haftada kesin erkek dedi doktor ihtimal bile vermemisti çıkıntı da vardı o doktor hastane değdirdi başka doktora geçtim 17 de kesin kiz bu dedi…. 😁 ayrintiliya girdim 20 hafta da yüzde 80 kiz dedi çıkıntıda var gibi dedi sonra kendi yakipl8 doktorum baktı 1 ay sorna ya birakti biz de muaallakdayiz🙄