Ben suni sanciyla doğurdum canım. Nst de sancılarım çıkıyordu hissetmiyordum 4 cm e yakın açıklığım vardı. Sabah 10 da suni sanciya başlandı 18.24 te doğurdum. Suni sancilardan yazilanlardan dolayı endişelerim vardı ama hiç öyle olmadı ebede zaten kendi sancılarım nasıl olacaksa öyle olacağını söylemişti ve hiçte az verilmedi. Gayet normal sancilardi öyle korkutucu dayanılmaz bi sancı yoktu. 7 cm açıklığımda suyumu patlattılar. 9cm e yakınken sancılarım siddetlenmeye başlayınca kestiler.1 saat hatta 1 saate yakın şiddetli sancılarım oldu. Avaz avaz bağırma kısmında doğurma zamanım gelmişti artık. Bana ıkınmamı tutmamı söylemişti doktor ama artık tutulacak gibi değildi geliyo artık daha nereye tutayim ıkınıcam ben dedim doktorda tamam ikinabildigin kadar ıkın bende alttan yardımcı olcam dedi ve 5 ıkınmada 10 cm oldu çatala aldılar hatta 9 dan 10 cm olması nasıl oldu anlamadım bile catalda 4 ikinmayla doğdu. Hiç korkulacak bir şey yok içini ferah tut hatta hep suni sanciyla ilgili kötü şeyler okuduğum için şaşırdım bile bu mu suni sancı dedim. Suniye başladıklarında cidden ferahlama hissettim kendimde ben arada bir geliyimde suni sancı verin bana dedim 😂 Suniye başladıkları andan itibarende hep düzenli nefes aldım nefesi aldım yavaşça verdim hatta doktor sancı geldiğinde öyle yap uyusursun dedi içimden hadi be ordan dedim saat 10 dan dogurana kadar aynı şekilde devam ettim 😂 Nefeslerin bana çok faydası oldu iyi hissettim sende kendini dinle dua et Allah kolaylık veriyor. İster istemez insanda tedirginlik korku heycan karmaşık duygular oluyor ama başlayınca bi süre sonra hepsi geçiyor hele doğduktan sonra odaya geçip rahat rahat sarılınca sancı falan kalmıyor akılda o anlar anı olarak kalıyor. Allah yardımcın olsun canım sağlıkla alırsın kucağına inşallah 😊