15 hafta içindeyim. Midemde ekşime dışında bir problem yaşamadım. Bu haftanın en zorlayan süreci kasık ağrısı oldu. Baş ağrısı çok şiddetli olmasa da var, karantinada sürekli tv, telefon ekranına baktığından kaynaklandığını düşünüyorum. Birde geceleri ayaklarımın altı çok yanıyor 1 saat kadar uyanık kalabiliyorum