Sumru Kızlar bir kaç zamandır ellerimin üstü çatlar gibi olup kaşınıyor sonra küçük küçük isirik gibi birşeyler çıkıyor ve çok kaşınıyor gyno ferro sanol (Demir-folikasit-b12 içeriyor) bu ilacı kullanıp kaşıntı yaşayanınız var mı ?
Marryy Sumru aaa o ilaçtan mı oluyormuş bende de oluyor ama kış ayları soğuktan etkilendiği için öyle olduğunu düşünüyorum
H-15 Sumru ben kullanıyorum canım 2. Kutuyu kullanıyorum şuan ama hiç öyle şikayetim olmadı cilt kuruluğundan dolayı olabilir nemlendirmene dikkat et istersen malum bu aralar olduğundan daha sık yıkıyoruz ve dezenfektan kolonya kullanıyoruz onlar da etkiliyordur mutlaka
seda1anne Sumru aynı şeyler 3-4 gündür benimde elimde ayağımda başladı ama o ilacı aylardır kullanıyorum 27 haftalığım yeni oldu 🤷🏼♀️ Ondan mi bilemedim
Sevgigursoy Sumru ben 27 haftalığım şu son haftalarda bendede oldu bende deterjan veya soğuktan diye düşündüm nemlendirince geçiyor uzun bi süre nemlendirmezsem yine çatlaklık görüyorum , sade vazelin sürüyorum çok iyi nemlendiriyor
Sumru Marryy ben Bir kaç postta okudum gynodan yazanlar olmuş canım ama bilemiyorum tabi ki yaşayanlardan öğrenmek gerekiyor
Sumru H-15 korkuyorum başka şeylerden olur mu diye hamileyken kaşıntı yaşayan çok oluyor bir kaç postta gynodan dolayı olduğunu yazmışlar ama… doktoruma söyledim cildiyeye gitmemi söyledi e bu durumda bu virüslü günlerde gitmek istemiyorum birşey alerjide yapıyor olabilir bakalım
H-15 Sumru çok ciddi kaşıntılar varsa doktora görünmelisin elbette ben dediğim gibi bir ayı aşkın süredir kullanıyorum ama hiç öyle problemim olmadı. Öncesinde kaşıntım oluyordu benimde özellikle kollarda doktora sordum cildin kuruyo buhar makinası al istersen zaten bebek doğunca da alman lazım demişti. Ben de bebe yağında buldum çözümü duştan sonra dalin bebe yağıyla bütün vücut yağlanıyorum resmen güreşçi gibi 😄 ama çok iyi geldi bana dene istersen kremden çok daha iyi
Sumru seda1anne benim sadece ellerimin üstü kaşınıyor başka bir yerimde yok şükürler olsun.. sizin ilerleyen bir hamileliğiniz var hamileliliğin sonlarına doğru kolestaz olurmuş koleztazda genelde avuç içi ve ayaklar kaşınırmış bi doktorunuza gidip tahlil yaptırın canım ben bile 13. Haftamda olmama rağmen tahlil isteyeceğim
seda1anne Sumru benim ellerimde parmak aralarım ve ayak üstüm kaşınıyor kuru kuru , nemlendirince biraz rahatlıyor
Sumru seda1anne kuruluktadır inşallah bende nemlendiriyorum ama çözüm olmuyor bakalım inşalalh kötü birşey yoktur 🤲🏻
Sumru Sevgigursoy inşallah kötü birşey yoktur korkumdan cildiyeye de gidemiyorum bol bol nemlendirmekten başka birşey yapamıyoruz Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
sedaaammc Aaa benimde oluyor kullanmaya başladığımdan bu yana ellerim sürekli çatlıyor fena kaşınıyor pul pul dökülüyor, ilk defa yaşıyorum böyle birşey anlam verememiştim 🤷🏼♀️
Glcnozgr123 Sumru benimde aynı sorun olmuştu göbeğimde doktorum ilacı kesti krem verdi doktoruna sor bence
Sumru Glcnozgr123 sordum canım ilaçtandır diye birşey söylemedi cildiyeye yönlendirdi mağlum virüsten dolayı da gidemiyorum hastaneye..
sedaaammc Sumru hayır henüz söylemedim yeni kullanmaya başladım 1 hafta oluyor, ilaçtan olabileceğini hiç düşünmemiştim ben
Sumru sedaaammc ben ilaçla yoruyorum çünkü kan ve idrar tahlillerim Şubat ayında yapıldı ve sonuçlarım güzeldi
hulyatkknt Sumru bende de öyle oldu maalesef doktor hemen ilacı kesip gozlemleyelim dedi dediği de oldu birkaç gün içinde söndü ufak noktalar.
Sumru hulyatkknt içinde folikasit olduğunu için Bebeğe olumlu yönde etkisi olduğundan bırakamıyorum doktoruma söyledim cildiyeye yönlendirdi hastaneye virüsten dolayı gidemiyorum