Kızlar, bugün 37+1 iz doktor kontrolümüz vardı. Çatı muayenesi olduk malesef çatı darlığı sebebiyle doktorumuz riskli bulup sezaryen günü verdi. Allah nasip ederse 17 nisan doğumumuz olacak. Tecrübeli annelerden fikir almak isterim. Sezaryen için öneriniz var mı öncesi ve sonrası için?