Oztr Kızlar yarın 11.ci haftama giriyorum fakat midem hiç bulanmıyor. En başından beri netten araştırdgimda bulantinin olmamasi iyi bir şey degil mis gibi yazıyo midesi hiç bulanmadan gebeliğini geçirmiş olan var mi
Dyglila Oztr benim hiç bulantım olmadı canım kişiden kişiye değişir. Bulantın başta olup şimdilerde azaldıysa korkma hamileliğinin balayı ayındasın☺️
Tatlisannedilekk Oztr haline şükret cnm çok şanslısın, bulantı kusma hiç iyi bişey değil. 3buçuk aylık hamileyim 5.haftadan beri yediğimi kusuyorum koku hassasiyetim var mutfağa girmeye yemek yapabilmeye yeni başladım. O kadar çok şeyden tiksindim ki suyu bile yudum yudum içebiliyorum
Seymabebgm Oztr oyle bir sacmalik yok ya sanslisin benimdd hic bulanmadi hamilelik boyunca yapi meselesi
Oztr Deletedmom115 orası öyle de her hangi bi sıkıntı varmı diye endişe yaratıyor insanda ister istemez
Dyglila Oztr ne güzel maşallah😊 bulantı olmadı DİE kötü bişey var deme canım ben doğum yaptım ve dediğim gibi hiç olmadı bulantım.
Kiwi12 Oztr ben ilk hamileligimde kız di bebeğim hiç midem bulanmadi o kadar agrimda olmadı 8ayliga kadar çalıştım da iyisin ama bunda kusma yok fakat sürekli midem bulaniyor boğazıma acı su geliyor midem yanıyor çok kötüyüm bundada cinsiyetini henüz bilmiyorhm
Oztr Seymabebgm normalde de en ufacık şey de midem bulanırdi halbiki. Ama dedignz gibi sknti yoksa eğer tabiki bulantı olmamasi en güzeli
Bezgii 30 haftaligim ve hiç bulantı, kusma, herhangi bir hamilelik belirtisi yaşamadım. Bu kötü Br şey değil aksine super bir şey herkes farklı yaşar😊
Selimerve Oztr mıllet mıdem bulanıyor yeter artık dıye aglar 😅 sizde mıdem bulanmıyor dıye bence hamılleıgını bu kadar kolay gecırdıgını cok dıle getırmemelisin yoksa nazarım deger dermişim😅😂 midenın bulanmaması kötü bısey oldugun kanıtı degıl kımı kolay kımı zor gecırır ben mıdem bulantılarımdan mahvoldum yanı bnce sende şükür et halıne 😅
Gmsy1 Benim hiç bulantim yoktu hatta öyle belirtim yok diye hamile olduğumu öğrendiğimde 7 haftalık olmuştu 😊 tabi heves vardı bende merak ediyordum bulantı nasil diye 11. Haftaya girdiğim ilk üç gün dedim bune hep böyle mi geçecek ağzımdan yel alsaydı falan dedim. Şuan 13 haftalık ara ara çok kısa süreli oluyo çok şükür
Saryamom Oztr şükretmelisin kötü şeyler okuyup düşünüp kötüyü çağırma İnan bu bulantı olayı masum tv de gördüğümüz gibi hamileliğin minik cilvelerinden degil hayat kalıtesini etkileyen lanet bi durum insallah hiç yaşamazsın Sağlıklı güzel geçer hamileligin