princess_gzd bi doktorun yazısını okumuştum. Ilk iş bana gelen hastaların telefonlarından yumurtlama gününü takip eden uygulamayi sildiriyorum. Bırakında bebeğin ne zaman rahme düşeceğine biz karar vermeyelim gibi birşey yazmıştı. O kadar mantikli gelmişti ki.. 2, 3 günde bir düzenli ilişkiyle zaten yumurtlama dönemine illa ki denk geliyor. Takip etmek sirf cocuk icin birliktelik yasamakta bunu olumsuz etkiliyor. Bence takip etmeyin bırakın. Olağan akışına bırakın.. inanın Rabbim ne zaman dilerse o zaman oluyor. Hiç ayaklarınızı dikip saatlerce yatmaniza dahi gerek kalmıyor.. Allah’ım hayırlısıyla nasip etsin 🌼💕