Sirinb Kizlar 6. mayis da 32+0 oluyorum ozaman doktora gitsem verebiliyormu calisabilir raporunu veya nezaman alabiliyorum bi bilginiz varmi
juliet Sirinb evet 32de gitmen lazım. Ama bazı arkadaşlar sıkıtı yaşamış çalışabilir raporu alamışlar doktor vermeyebilir
dfnomr Sirinb ben öğretmenim aldim canim calisabilir raporu ama bazi doktorlar sorun cikarabiliyormus o senin doğal hakkin gerekirse tartis ve al raporunu
Esma111 juliet aynen bana da vermiyordı çalışma dedi. ben siz çalışır verin ben işlerimi toparlar yıllık ıznıme cıkarım dedım.