Yenianne_ Glc-n01 ben sepet besik alcam canim 0-2 yas tasinma durumumuz var zaten iki sene sonra olduğumuz sehirden bide yatak odam küçük büyük alamam büyüyünce bidaha alırım napiyim eger ev kendininse 0-5 ya alabilirsin odan genisse daha uzun vadeli olur temiz kullandıktan sonra
Aysema Glc-n01 O kadar uzun süre araştırdımki😂 Her beşiğin kendi içinde avantaji var. Park beşik eğer sürekli seyahat halindeysiniz çok kullanışlı. ic ebatıda diĝerlerine oranla daha geniş. Anne yanı olamıyor ama sadece bir kaç model var onlarıda beğenmedim. Anne yanı olması, tamamen boyasız organik olması, beş farklı kullanımının olması nedeniyle heyner beşik tercih ettim.
Deletedmom115 ben de heyner düşünüyorum ama kararsızım, ahşap beşiklere çocuklar bir süre sonra kolları falan çarpıp uyanıyor diyorlar, park yatağa çocuk yatmıyor diyorlar, bilemiyorum kafam çok karışık
KardelenAnnesi İlk bebegimde park beşik almıştım kendi odasına geçesiye kadar kullandı. Çok kullanışlı oluyor. Hem hafif odadan odaya da taşıyabilirsin. Uzak bir yere gitcek olursanda sökülüp tekrar kurulabiliyor.Kendi odasına 14.ayında geçirdim kendi odasında büyüyen beşik var .
denizz89 @Glc-n01 yumurta beşik kullandı ilk altı ay.sonra ise park beşik kullandı ve hala kullaniyorux 1.5yasnda