39+0iz geceden baslayan gittikce artan ve beni uyutmiyacak derecedeki agri. Kasikla baslayip bele yayiliyo yanma hissi gibide oluyodu. Sabaha kdar siddet artti dusa girdim rahatlar gibi oldum ama azalmadi. Sabah 9 gibi doktorla konstum 5 dk ya duserse gel dedi. Ama 10 dk dan 7 8 e dusmustu. Su ve nisanda gelmedi. Sabah artik uykusuzluktan keske 2 saat uyuyabilsem aksama nasil dayanicam diye dusunurken sicak su torbasi yaptim o iyi geldi. Bu arada agri geldiginde uzanamiyodum yada oturamiyodum comelme istegi olusuyodu. Saat 9bck 10 dan beri azaldi agri sanci 10 dk bi uyuklamisim dinlenebildigime 2 saat de olsa sevindim ama azalmasi normalmiki