Arslaan_-_68 Selamünaleyküm kızlar bugün sağlık ocağına gittim rapor almaya bir haftalık vermediler doktor ben alırsam sen alırsan ne olacak dedi yolladı polikinlige gittim orda da vermediler yaşayan var mı böyle bişey bana mı denk geldi
turunculuanne Arslaan_-_68 hamileler zaten idari izinli hala. Neden rapor almak istedin ki? Doktoruna göre değişiyor demek ki, benim doktorum istediğin an gel raporunu yazdır dedesi gebeliğim zor geçtiği için
KubraSS- Arslaan_-_68 salakmı bunlar ben aldım hatta biri bana bn vermiyorum dedi diğerinden aldım hamilesin varmı böyle bişy beni iştn çıkarıcaktı o yüzden alıp duruyorum
Fatma8988 Arslaan_-_68 yahu bunlarda ilginc! Kamudakiler 32 den sonrası için çalışabilir isterler onlara onu vermezler. Calısmak istemeyen kücük haftalık gebelerede calışmasın diye rapor vermezler. Virüs özel devlet mi ayırır! Çalışmaması gerekiyorsa hamilenin vericeksin raporu oturacak evinde riskli grubun kamusu özeli mi olur!!!
Songsong İyide canım sen Hamilesin sonuçta idari izinli bile sayılabilirsin tamamen bu onların egosundan kaynaklı bence arayıp şikayet et
Simgesydn turunculuanne özel sektör malesef idari izinde değil… Bende rapor almak zorunda kaldım. 10 gün aldım 32. Haftama girince doğum iznine ayrıldım. İş yerinde 3.4 4 aylık arkadaş hala çalışıyor..
turunculuanne Emrasf pardon canım ben kamu sandım. Doktorun neden vermiyor peki ya? Hamilelikte ilgili bir sorun yaşıyor musun bulantı kusma vs, o durumda veriyorlar çünkü
Esr53 KubraSS- işten çıkarmak yasaklandı tv de izledim be saçma şeyler ya Hamilelere versinler izin işte rapor konusunda vermiyorlar doğru çoğu vermiyor
yagizimm kizlar ayni skinti brn yasiyorum doktorum sadece 10.gunluk.rapor verdi ve bidaha rapor veremem dedi ne olucak. e yapicam. bilmiorum dahada 32. haftama 5 hafta var
Guuulll Özel sektörde idari izin yok arkadaşlar.şirketin kendisi yardımcı oluyor olabilir.bnde ilk 10 gün almıştım, daha sonra doktorum uğraşıp durma diye heyetle 45 gün verdi.
Aysema Arslaan_-_68 Merhaba. Eşim tip1 diyabet. Risk altinda oldugu icin saglik ocagindan rapor almak istemistik doktor özelde çalisanlara vermiyoruz yasak demisti. Sağlık bakanligini aradigimizda da yasak değil doktorun kendi insifiyetine kalmis demisti. Hastane icindeki aile hekimliginden almistik daha sonra. Sizin durumunuzda da vermek zorunda. Isterseniz sağlık bakanligiyla iletisime gecin ya da evinize yakin hast varsa aile hekimliğine bir danisin.
Emrasf Sağlık ocağı hekimine göre değişiyor rapor verip vermemek. Ben 10 gün önce 10 gün rapor aldım dün bitti bugn gittim 5 gün daha aldım. Bittiğinde gel yine yazarım dedi
Guuulll Emrasf arkadaşlar bnm daha önce başıma geldiği için bilgi vermek istiyorum. Özelde çalışanlarda parça parça rapor almak alacağı ödeme yönünden çok iyi olmuyor. Her rapor başına 2 günlük ücret direk kesilip kalan gün üzerinden ücret hesaplanıyor.
Aysema Arslaan_-_68 Ne saçma. Vermeme gibi bi lüksü yokki. Insanlari ugrastiriyorlar. Gerçekten çok saçma. Umarim başka yerden alabilirsiniz🙏