Dugupa bendede o haftalarda oldu ama doktorum vücut kendini hazırlıyor demişti sonra önemsemedim ara ara Hale’n oluyor 36 haftamdayım zaten Doğum sancısını ayırt edebilirmişiz çünkü bu minik dozda olmuyormuş 🙈 yada inşallah bu hissettiklerimiz kadardır sancının dozu ☺