Rafet-0810-16 yok daha cumartesi günü kontrol var 2li tarama için öğrenmedik ama çok merak etmiyorum nedense içimde %100 erkekmiş gibi bi his var eşime doğumda öğrenelim diyorum o merak ediyor yoksa brn beklerim, dediğiniz gibi benimde hapşırırken öyle oluyor aynen😂