Mom47 merhabalar, ben de mem arjene gidiyorum ama bölgede daha iyi alternatif bulamadığım için, açıkçası bilgi ve donanımı konusunda çok memnunum, iyi bir doktor olduğunu her yönü ile belli ama ilgisinden memnun değilim yani muayene çok kısa sürüyor, ayda bir gidiyoruz zaten bebeğimi görmek istiyorum biraz ama kısa tutuyor, ben de bahsettiğiniz doktoru duydum ama doğumu devlette yapıyor diye tercih etmedim, sizin süreç nasıl ilerliyor, doğum nasıl olacak? Birde muayene ücreti nedir