Dilara9 Bende burdan bi kac sey ögrendim sol tarafda yatilmasi gibi bebege kan iyi gidiyormus ögreniyorum ve ögretiyorum bildiklerimi birbirimize güzel annelerle ♥️
Umaaay24 Dilara9 başka yok sağlık ocağına da gidemedim.2 ye kadar gidiliyormuş Yarına kaldı en iyisi kan vermek ne yapacağımı şaşırıyorum heyecandan 😅
Dilara9 Umaaay24 yoksa kalsin zaten kan vereceksin 😍 Insallah gönlüne göre olur canim ♥️Haber et mutlaka
Ozemmerdn Umaaay24 canim folik asiti illa hamilelik icin degil gebe kalmadan oncede kullanablirsin zarari yok kârı var sana. Yap test bende 3 gun gecince hem erken gebelik hemde normal aldim ikisindede pozitif ckti
iremgun Umaaay24 hayalaet bile değil çizgi baya baya belli canım 😊 bi sağlık ocağında ya da özelde kan testi ver için rahat eder. Ama teste göre var hayırlı olsuunn🥰
BegumIscanTunc Umaaay24 canım benim profile basıyorsun orada sağ üst köşede üç nokta var oraya tıkla ve followa bas takip etmiş oluyorsun 🥰🥰🥰
Umaaay24 BegumIscanTunc canım bir şey sorcam benim karın ağrım oluyor şu an sende de var mi korkuyorum ya