zeyzey95 Umaaay24 tamam canım sonucu bekliyoruz yarın çıkar diyolar ama akşama netten bakabiliyosun sonucu bekliyoruz 🥰
Btl_89 Umaaay24 o Umaaay24 o olur kuzum benim 6 haftalık şu an kasıklarım Batıyo resmen normal vücudun hazırlık yapıyo bebeğin sana tutanmaya çalışıyor 😂😂haylaz oluyorlar bana da dua edin kızlar bu arada bu benim ikinci gebeliğim ilki düşükle sonuçlandı unutmayın dualarınızda 😘
Umaaay24 Hemen hazırlanıyorum çıkayım iyi ki buraya yazmışım yoksa kendi kendime negatif diye üzülüyordum 😂 Allah razı olsun hepinizden kaç dakikadır mutluluktan yerimden kalkamadım
BegumIscanTunc Umaaay24 canım hamilesin hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ☺️☺️☺️☺️ Kan testi yaptır ve folik aside başla
Umaaay24 Kızlar bir de bir şey sorcam. Hamileysem arada bi adet sancısı gibi ağrıyor karnım o niye oluyor ki acaba
BegumIscanTunc Umaaay24 canım o normal bende şuan 4 haftalık hamileyim ve regli sancısı gibi oluyor doktorum gayet normal dedi ilk 3 ay bu tür ağrılar sancılar olur dedi
Umaaay24 BegumIscanTunc bu arada eğer doğruysa bende 4 haftalık oluyorum haberleşelim aynı zamanda ya neler yapılıyorsa birbirimize Bilgi verelim mi ☺️
Minikmucizemizz Umaaay24 belirtilerin varmiydi kuzum hayirli olsun bide negatif sanmissin o cizgi bana da ciksaaa keske 😂
Umaaay24 Minikmucizemizz hiç bilmediğim için diğeri gibi net olacak sandım. Allah nasip eder inşallah. Belirtti olarak midem bulanıyordu ama hiç buna yormuyordum heveslenmiyim diye 😂