elif00000 Merhaba tetanoz aşısı yaptırmam gerekiyor ama şuan ki virüsten kaynaklı gitmeye cekiniyorum . Sizler yaptırdınız mı
Yeniannee1 elif00000 bende 1 hafta önce 2. Dozumu yaptırdım kesinlikle yapılması öneriliyor bence gidin zaten sakin oluyor
Miniminikuss elif00000 21.cı haftada yaptrdım kuzum dılersen hemsıre ye soyle saglıkocagına grmeden bahcede de vuruyorlar ıgneyı bana oyle yaptılar
1Meftun Ben şimdi yaptırdım da geldim vallahi kalabalık değil önlem alıp gidip yaptırmak gerekiyor diye düşünüyorum
Pnrr06 Tortilla 24. Haftaya kadar yapılır bide 2. Doz var kesinlikle ihmal etmeyin doğum sırasın sezeryan falan olursanız normal doğum da dikişiniz olursa metal temas edeceği için çok fazla sakıncası var
Seter Ben ilk dozumu 21 .haftada yaptırdım. Şimdi 25. Haftadayim ve 2. Doz için gidicem önlemlerimi alıp. 🤷
Bus0672 Ben 18+5 tetonuzu 20+1 felan burundam sıkıntı olur mu aceba o gün kontrolüm var çıkmışken vurulayım sürekli sürekli çıkmak istemiyorum hemde detaylı olacak büyük ihtimal hepsi aradan çıksın istiyorum ama sağlık ocağından felan aramadılar hiç🙄
Ecrinbzkrt elif00000 ilk dozu virüs yokken yaptırdım 2.doz carsamba gunu doktorum yaptırmalısın dedı ve önlemimi alıp gıdıcem
Pnrr06 elif00000 tetonoz aşısı gerçekten çok önemli ihmal edilecek bir şey değil sağlık ocaklarında kimse yok zaten orda yapılacak hem kendiniz hem bebeğiniz için kesinlikle ihmal etmeyin
FSB elif00000 2. Dozum için 2 hafta önce gitmiştim. Sağlık ocağı daha kalabalıktır diye tereddütlüydüm. Ama orada çalışan hemşire çok sakin olduğunu söyledi. Gittiğim zaman gerçekten sessiz ve sakindi. Eldiven ve maske tak ihmal etme derim 😊
Bus0672 Pnrr06 teşekkür ederim o zaman gideyim vurdurayım zaten burdaki sağlık ocağı bebek hareketler hissedilince vuruyormuş bende yeni yeni hissediyorum o zmaan daha da net hissederim :)
Nilaydogan elif00000 5 dk bile sürmüyor Eldiven maskemi takıp gittim gecen hafta zaten kimse olmuyor sağlık ocagında kapıda neden geldiğini soruyorlar ona göre acilse alıyorlar içeriye
Pnrr06 Bus0672 sağlık ocaginin öyle deme amacı ultrasonlari hastanedeki gibi değil el aleti olduğu için o hastalarda hissediyorlar bebeği o yüzden canım yoksa 18 haftada falan vurabiliyor
Sak718 elif00000 2. Dozumu yaptırmam gerekiyor şeker yüklemem ile aynı güne ayarlayıp yaptırmayı planlıyorum ihmal etmemekte fayda var yoğunluğu az olan sağlık ocakları,tıp merkezleri kalabalık olmayacağı için daha güvenlidir diye düşünüyorum