Melisaycl Arkadaslar bebesim bu ara surekli kasiklarimda vuruyo bi iniyo bi cikiyo takiliyo kafasina gore icerde suanda kasiklarimda cok baski var oturamiyorum ayakta duramiyorum yatiyorum oyle normalmi sizce bu zamanda kasiklarima inmesi???
Bttll Melisaycl bende 34 haftalık oldum canım dunden beri benim de kasıgım da hareket ediyor normalde yukarıda hareket ediyordu. Şimdi baskı da yapıyor.
Mekamu Melisaycl en son ne zaman muayene oldun.. Erken doğum riskin yoksa normal. Bebek baskı yapabiliyor. Ağırlaştığı için baskıyı fazla hissediyor insan.
Mehtapca06 Kasıklarına indiğini nasıl anlıyorsun göbeğin düştü mü mesela karnının üstü yumuşak mı sen kasıklarına indiğini düşündüğünde çünkü eğer dediğin gibi rahat kasıklarına iniyorsa bir görün doktora baskı ile sancı denk gelirse açılman olur. Kuzum😊
Bttll Mehtapca06 canım dogum yaklaşınca mı bebek kasık ta hareket ediyor ilk dogum olacak ve acemiyim bilmiyorum bısey 😊
Melisaycl Mehtapca06 ilk gebeligim karnim dusmusmu nasil bilmiyodum ama bugun annemle goruntulu konustugumda karnin dusmus asagi dedi boyle karnimin ortasindsds tekme atiyo kasiklarimdada atiyo yuruyemiyorum aciyo yururken karnimin alti
Melisaycl Bttll benimde bi iki hafta once oldu ilk once bide dun bugun bazen gidiyo agri yuruyorum rahat ama tekrar iniyomu ne tekrar agriyo aciyo
Mehtapca06 Bttll yok kuzum laf sokmak için demedim baskı yapıyordur ama kanala tamamen düşerse doğum başlar ve 32 haftadan sonra bebeğin kilosu iyise kolay kolay sürekli pozisyon değiştiremez. Hani doktor bir görsün ultrasonda doğru hissediyorsan erken doğum riski de olabilir 😊
Melisaycl Mekamu herhangi bi riskim yok 16 martta kontrole gittim en son doktorum herseyin normal iyi oldugunu soyledi annem sirt ustu yat ayaklarini duvara kaldir karnina yukari dogru masaj yapar gibi bebegi yukari cek dedi bana hamileyken oda yapiyomus hatta bi komsuya gidiyomus ona yaptiriyomus yaptim geciyo ama yeri iniyo bebisim
Bttll Mehtapca06 cok tesekkur ederim canım erken dogum riskim var o yuzden 2 gundur hareketler asagı da olunca korktum biraz 😊