Merhaba sevgili anneler ve anne adayları
8+0 haftalık hamileyim
Doktorum tam kan değerlerinin ölcülmesini istedi sağlık ocağında yapılıyormuş ama bağlı olduğum sağlık ocağındaki doktorda virüs tespit edilmiş
Korkuyorum gitmeye
Önemlimidr kan testi daha sonra yapritırmamada sakınca çıkar mı
Açlık şekeri ve TSH bakılacak
Fikir verir misiniz ?