Minicikkiz canım ben ilk gebeliğimde de şu an ki gebeliğimde de uzun zaman kullandım progestan. İlk üç ay ağrım oluyor diye tedbir amaçlı verdi doktorum ağızdan aldım gebeliğin ortalarında kasılmalarım olduğu İçin verdi onları da vajinadan aldım. Ağızdan alınca aşırı uyku yapıyor vajinadan almak her zaman daha rahattır