tusey34 Kızlar 6. Haftanın içerisindeyim ve ilk gebeliğim Kalp atışlarını bu haftada hissettiniz mi? Ben hissediyorum ama psikolojik de olabilir mi?
Gzmsydr tusey34 nasil yani 6 haftalikda nasıl hissedicenki canım bebek bile ultrasonds zor gorunuyor haftaya ultrasonda dinleyebilirsin psikolojik seninki tamamen😅
zeyzey95 tusey34 imkansız bişey canım 🤣 ben daha 6+5 de karından kalp atışını bile göremedim vajinal ultrason da gördüm
tusey34 Bugün yaben Gzmsydr bugün yaban mersini kadar olmuş uygulamada diyor ki kalp atışlarını hissedebilirsiniz 🙈 Ben de dedim ki hissediyorum herhalde 🤣
tusey34 busraburcak kendime nasıl gülüyorum anlatamam 🤣🤣🤣 Maşallah sen büyütmüşsün 🧿 cinsiyeti nedir peki?
busraburcak tusey34 ya canım bende ilk başlarda o hevesle sürekli kendi nabzımı bebeğim sanıyordum 😂 kız bebeğim hayırlısıyla
busraburcak tusey34 önce Sağlıklı olsun kuzum hayırlısıyla sonra da Allah gönlündekini versin inşallah 😍