EsraDeniz24 Merhabalar 38+3 üm şimdi kontrolden geldim bebeğim 3080 kilosu biraz küçük dedi doktor hayır yiyorum da bir türlü almıyor bebek 😢🤦🏼♀️
Mororkide EsraDeniz24 süt muz cıcıbebe cevız cek blendırdan gundebı bardak ıc gor bak kıloyu bı haftada yarım kılo aldırmıstım kızıma
Syma95 EsraDeniz24 doğumda normal bebek kilosu 3 , 3500 arası normal oluyor.neyi kucukmus acaba gayet normal canim.
Mororkide EsraDeniz24 bırde ben kızımda38+5de dogum yapmıstım tam 3000 gram dogmustu 7.5kılo aldıgım halde neden kucuk olsunkı eltım 2600gram dogurdu 30kılo aldı bırde kocaman cocuk oldu 4000 gram doganda buyuyo 3000gramda bence bu kılo olayı sacma doktorun dedıgı yanı
EsraDeniz24 Mororkide ya onu yapıyorum kaşarlı tost süt muz ceviz blendardsn geçirip içiyorum ama halen aynıyız neyse sağlıklı olsun da 🤦🏼♀️🙏🏻🙏🏻
Eylul-Ada2020 Aslında risk arzetmedikçe söylemeseler şu kilo olayını düşünmekten stres yapıyoruz 🙂 ben de her şey tüketiyorum közüm için yok kız almak istemiyor stresli biriyim zaten uykularımda yok hayırlısı allahtan ne diyelim sağ Salim doğsalar yeter
EsraDeniz24 Eylul-Ada2020 kesinlikle katılıyorum cğnkü sağlıklı olmaları daha önemli ama kiloya sadece odaklanmak zorunda kalıyoruz 🤦🏼♀️
Pamuk__ Bizde 38+1 olduk bugün gittim doktora 3700 gr olmuş kilosu ve normal doğum olmayabilir dedi 😞