Mom47 sabah aç karnına tiroid ilacı, regenesis max multivitamin, vegaferon demir ilacı ve gece yatarken progestan. 23 haftalık olduk bugün ☺️ 3 hafta önce az miktarda kahverengi akıntım olduğu için progestan içiyorum önlem amaçlı ve yatıyorum sürekli ama yatmak da hiç iyi değilmiş kan akışı için. Progestan kullanıp yatmak zorunda kalan hamileler siz neler yapıyorsunuz bu süreçte?