Kızlar merhaba ben bir süredir hep okuyordum forumu ama artık yeni yeni araniza katılıp fikir alıp vermeye başlayacağım inşallah 11+3 günlük hamileyim İzmir Gazikent tıp merkezinde fahri temize gdiyorum şuan da doktorum iyi fakat doğum ege yaşam Hastanesi’nde olacakmış ben Google dan baktım hiç iyi yorumlar görmedim ve korktum bu hastane de doğum yapan bilgisi olan varmı değiştirmek zorunda kalıcam yoksa da tavsiyeleriniz varmı doktor - hastane hakkında uzun yazdım hakkınızı helal edin☘️