Kizlar ben şuan 20+5 deyim bugün doktora gittim bana düşük riskini atlatmissin bebeğinin gayet sağlıklı bide benim rahim ağzına dikiş attılar düşük riskim olduğu için dikisimin tuttuğunu da söyledi yaklaşık 15 gündür eşimle birlikte olmuyorum acaba bundan sonra olmalimiyim kizlar bile lütfen cevap versin. Doktora sormayı unuttum