Merhaba 9 haftalık olduk .Özellikle sabahları kalktığımda böbreklerimde inanılmaz bir ağrı oluyor dayanılır gibi değil idrar yolu enfeksiyonu ilacı kullanıyorum .Ama lavaboya gitsem de girmesem de bu böbrekler sızlıyor ağrıyor.Siz de var mı böyle bir sıkıntı?