Valla benim ilk doğumum olucak ben inanılmaz korkuyorum ama illa doğucak tabi kiii virüsten dolayı çoğu kişi sezeryan istiyor bildiğim kadarıyla ben normal doğum yapmayı çok istiyorum sezeryandan çok korkuyorum ama sırf şu virüsten dolayı deli gibi korkuyorum sezeryanı ben bile düşünüyorum Allah yardımcımız olsun