brcakyll Merhaba arkadaşlar benim buaralar bacaklarıma kramp giriyor ki baze çığlık atıyorum sizin magnezyum için kullandığınız ilaçlar nelerdir? Toz mu kapsül mu daha iyi doktorum toz al dedi ama adını söylemedi.
Busbs_66 brcakyll Efermag diye suda eritilip içilen bi ilaç verdi doktorum benimde kollarım uyuşuyordu 1 aydır kullanıyorum gece yatmadan önce 1 tane eritip çok iyi geldi
merveakcy09 brcakyll efermag var magnorm var canım suda eriyen tablet. Günde bir tane de muz öneririm kramplara güzel geliyor. İlaçları doktoruna sor da al bu arada
TurgutA Osteocare kullaniyorum kalca agrilarim icin vermisti doktor calsiyun magnezyum karisimi.cok iyi geldi onu iciyorum ben yazdirmadan aliyorsun karsilamiyor sigorta cunku
TurgutA 713 ben 29. Haftadayım 1-1.5 ay önce kalça ağrılarım başlamıştı doktorum verdi şimdi ikinci kutudayım. Kullanmadığım 3-4 gün oldu arada yine agrıyordu ama düzenli kullanınca cok iyiyim cok sükür
713 Kizlar bide malum virüsten dolayi dolayi balik yiyemedim.evde de cok kokuyor.balik yagi yada yapi kullanan var mi.önereceginiz balik yagi yada hapi
Pnrr06 713 elenatal 1 var canım balık hap i değil ama et yumurta sebze yerine elenatal1 balık hapida ocean plus 780 mg ben çok memnun kaldım
brcakyll merveakcy09 bende magnorm kullanıyorum ama sanki faydası olmadı gibi ayrıca muz da yiyorum genelde bir gün yemesem diğer gün kesin yiyorum
merveakcy09 brcakyll düzenli kullanmamız lazım canım ilacı düzenli kullanıyor musun yada muzu düzenli yiyor musun bide kendini zorlamadan hafif egzersizler yapabilirsin ben faydasını görüyorum
Mercimegm brcakyll ben suda eritmeli kullanıyorum. Onu aksattıpım zaman kramp giriyo yani krambı durduram tek ilaç o diyebiliri.
Pnrr06 brcakyll magnezyum olarak magvital şase toz, omega3 ocean plus 780 mg kullanıyorum canım et sebze falan yerine de elenatal1 verdi ben hepsini yiyorum ama yine bunları kullanıyorum