Mucizelerim2020 3 gündür bitmeyen 10 dakika bile durmayan bir ağrı sanirim kanal yapilmasi gerekiyor.12+4 üm doktora ulasamiyorum.bitkisel herseyi denedim nerdeyse napablrm baska
Mororkide Mucizelerim2020 Agrıyan bölgeye karanfil koyun emin olun hemen etki ediyor Ağrı kesici özelliği var
Elif-41 Mucizelerim2020 merhaba ben diş hekimi asistanıyım normal şartlarda işlem yapılmıyor ilk trimestırda ama kadın doğum doktorunuzdan yapılması uygun olan işlemleri yazmasını isteyin kaşeli bir şekilde onu dil hekiminize götürün böyle şiddetli ağrı olduğu zamanlarda müdahale şart oluyor en azından ağrınızı dindirecektir geçmiş olsun
AzraSk Karanfil yagi alin aktardan benim ancak o kesmisti ama kacisi yok ilk 3 ayiniz bitince mutlaka kanal yaptirin
Aysetrkzz Bende hamile olmadan önce 20lık dış cıkarıyodum suan 11 haftalık hamileyim ve dışım inanılmaz acıyo yarısı cıktı yarısı kaldı dışarı cıkamıyorum ne yapcamı şaşırdım dış ağrısı acısı çok kötü 😟😟
Mororkide Aysetrkzz benım 3tanesı patladı tam cıkamadı yemek yerken ozellılle sızlıyo hastaneye gıtme sansımda yok cekıyorum mecburen bırde ıkı dişimde cürüme başlamıs onların agrısıda cabası oldu üstune
Elif-41 Karanfil yağı etkendir diş hekimliğinde kullandığımız bir ilacın içeriğinde bulunmakta bunu da denemekte fayda var 🙂 bir pamuğa damlatıp çürük olan oyuk yerin içine sokun ufak bir pamuk olsun