Arkadaşlar avrupa yakasında avcılarda yaşıyorum 12 haftalık hamileyim hastane arıyorum .
ben medihause hastanesine gidiyordum ama öğrendim ki orada yoğun bakım bölümü yokmuş Allah korusun ters birşey olsa başka hastaneye sevk olacak işler uzayacak
o yüzden değişrmek istiyorum siz hangi hastanelere gidiyorsunuz