Sermec27 Bilmez miyim? Haksızlık. Niye beni buldu? Benim çocuğumun yaşamaya hakkı yok muydu? Hepsi geçicek. Unutmuycaksın ömrün boyunca ama yaşıyoruz. Ümitsiz olma inş. Güzel günler göreceğiz. Biraz eşinle vakit geçirin. Önümüz yaz değerlendirin. Sonra inş güzel günler göreceğinize eminim. 🥰🤗