Ssultann Kızlar 1 cm açıklık var 2 haftadır rahimde yukarda şuan yatış yaptım sizse suni ile zorda olsa şansımı deniyim mi yoksa direkt sezaryen mi tecrübeli var mı
Zeyneb51 Ssultann vallahi cnm benim hiç açıklığım yoktu 3 gün suni sancı verdiler isteğim halde almadılar sezeryana herkeste bir olmaz ama ben 3 gün öldüm öldüm dirildim şuan yine hamileyim bunda eğer yine suni verecez derlerse hemen sezeryanı tercih edem
ilkaygulr Ayse-karadag canım buraya da yazar mısın durumunu bilmek istiyorum çok acı mi neler oldu sancidan sonra
Ayse-karadag ilkaygulr yavaş yavaş veriyorlar daha bi etkisini göremedim ama 2 cm açıklık vardı geldiğimde
ilkaygulr Ayse-karadag ben daha 32 haftadayım ama merak ediyorum inşallah normal doğum yapabilirim izmir tepecikte yapicam
Zeyneb51 Ayse-karadag bende pek umut yoktu 12 saat balon taktılar 3 gün suni sancı ve 4 santimle doğuma aldılar çok kestiler☺️☺️
Ssultann Ayse-karadag bende sezaryen dicektim nst de sancı çıkınca bi şansımızı deneyelim dedi doktor
Sukeynahafsa Bnde bekleyeyim şurda. Bqn 41. Haftama qirdim ama tık yok. Öqleden sonra kkntrole qitcem ama çok korkuyorum ya suni sancı verirlerse diye
Zeyneb51 Ssultann ama hemen gösteren de var cnm banada bolon takmislardı fitil vermemişlerdir sende etkili olmaz diye balon taktilardi