10+2 yiz.Hep sola yatmaya çalışıyorum. Diğer türlü kan akışı yavaşlar dediler . Bu gece uyandığımda kendimi ilk kez düz Yani sırtüstü yatarken Buldum. Gece gece korktum. Düz yatışlarda kan gitmiyor diyorlar . Bişey olmuş mudur bebişime. Korktum. Daha kontrolüme de 1 hafta var :(