Eesrayldrm ya bı an kndimi okudum. Ben de hem korona hem de normal doğum endişesi ile cuma günü spinal anestezi ile sezaryen olcam inşallah. Biz de esimle gtcez. Annem babam kronik hasta olduğu için hastaneye almıyolr onlr da evde bekleyecek. Şehir dışından geldiler. Rabbim yardımcınız olsun. Çıkınca tecrübelerinizi de paylaşın lütfen.