2 tane ebe vardı doğumumda sedef hanım da girdi doğuma . Ebeler sürekli ilgilendiler ben teşekkür ederek çıktım hastaneden .38+2 de doğum yaptım . Doğumumdan bir gün önce sancılarım gelmeye başladı ama ilk hamileliğim olduğu için sancı olduğunu anlamadım doktora gittim hemen Açılmam olduğunu ve 2-3 cm açık olduğunu söylediler bu arada nöbetçi doktor gördü beni ilk çünkü gece gitmiştim .yatış istediler ama ben sancılarımı evde karşılamak istediğim için eve gittim ve gece boyu evin içinde yürüdüm plates topundaydım ve duş aldım sabah da yürüyerek hastaneye gittim . Hüsniye hanım hemn yatış verdi saat 1 de girdim 3 buçukta doğum yaptım . Doğumhanede hastabakıcısından ebelere kadar gerçekten çok memnun kaldım ikinci doğumumda da bu doktoru ve bu hastaneyi tercih ederim .hiç korkma canım kendini rahatlat en önemli şey düzgün nefes alıp ver ve vucüdün rahatlasın sen ne kadar rahat olursan doğumun o kadar rahat oluyor. Bende doktor kesik atmadı sadece bebek çıkarken biraz yırtılmam oldu 2 dikişim var