Sunshine1 Günaydın kızlar magnezyum kullanmayan Var mi ? Günde 2 tane diasporal kullanıyordum dr değiştirdim. Yeni doktorum bıraktırdı 34 haftalığım
Elcinszr Sunshine1 suya atılanından kullanıyorum 😊 kullanmadan once agrılarım oluyordu oyuzden yazmıstı dr
Sunshine1 Elif578 tşk ederim canım benim de karnım kasılıyor diye vermişti önceki doktorum. Bu doktor gerek yok dedi
Humeyra24 Ben 3. Ayımda kullanmaya basladım ama 1 ay bile kullanmadım bende baş agrısı mide bulantısı kusma yaptı doktorum kesti o yuzden