Estur Sedoooos beğenipte koyamadığını isimleri önereyim canım sana 😣 Alihan, Ali Hamza, Ali Baran, Samet, Harun, Mustafa 💙
1987gokce Sedoooos Allah nasip ederse oğlumuza Mehmet Efe ismini koyucaz ama Deniz ismi de çok güzel 😊 Allah analı babalı büyütsün.
Burcuckc Biz mert koyucaz öyle karar verdik hem yenidoğanlarda cok fazla koyulmuyor hemde anlamı guzel ve sade. Aras,efe,ege,uras,rüzgar,güzel isimler yeni isimleri beğenmiyorum ben özellikle asaf modasından gına geldi 🙈🙈
Busee seymen tesekkur ederim sizede hayirli olsun 28 haftaligiz daha dogmadik ama ismimizi 4 sene once koyduk 😊