Aysgl_trl_trn Az önce yoğun kıvamda jole gibi akıntı geldi. Çok ağrım sızım yok şuan. Duşa girip beklemeli miyim. Yoksa hastaneye mi gitmeliyim 🤷♀️ çok heyecanlandım gelsin istiyorum artık kızım 🥰
Aysgl_trl_trn begumseker sarımsı açık kahve gibiydi canım. Normalde akıntı geliyordu ama sıvı gibi renksiz geliyordu
Rabianurr Aysgl_trl_trn Benimde 3 gündür o şekilde geliyor canım çok kahverengi değil ama sarımsı 38+1 im 1 hafta önce 1 cm açıklığım vardı bebeğin suyuda az bugün kontrolüm var inşallah doğuma olur birbirimize dua edelim inşallah
begumseker Aysgl_trl_trn nişansa da hemen doğum olmuyor benim 2 gün sonra başlamıştı sancılarım😌 sancılarınızı bekleyin o daha doğru. O zaman girersiniz duşa da. Hayırlı doğumlar inşallah🙏🏻🙏🏻
Aysgl_trl_trn Rabianurr inşallah canım ya. Geçen hafta benim de nst de 100 üstünde sancım çıktı 1cm açılma var dedi doktor. Yatış vericem dedi kabul etmedim evden takip eder gelirim dedim. İyi ki kalmamışım hastanelerin dışarıların durumu ortada. İnşallah sağ salim kucağımıza alalım yavrularımızı ☺️🤲
Rabianurr Aysgl_trl_trn Inşallah canım benimde nst de hiç sancım yok fakat aşırı bel ağrısı ve kasık ağrısı çekiyorum son 2 haftadır Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🤲🥰