-Asalet- Çok aşırı kabızlık sıkıntım ne iyi gelir kabızlık sorunu yaşayan anneler varmı benimle aynı durumda olan😔
hulyatkknt -Asalet- gün kurusu kayisisi tavsiye ederim anında bağırsaklarda etki yapıyor en azından bende Çok geçmiş olsun canım
Ova -Asalet- benimde aşırı oluyor Demir ilacı da kabızlık yapıyor doktorunuza söyleyin ona göre ilaç veriyor ben vinalac kullanıyorum. Ayrıca elma ve acı da tüketiyorum gün içinde işe yarıyor ☺️
Paramedikelif Ispanağı dogramadan tencereye alıyoruz kndi suyuyla rengi değişene kadar haşlıyoruz tabağa alıp limon tuz zeytinyağı koyuyoruz en fazla bir saate tuvalettesn canım. ( Bana gelen bı msj di aynı sekilde kopyaladım canım ben denemedm henüz )
KSennur Geçen hafta içinde 2 kez kabızlık yaşadım her ikisinde de aç karnıma bir tatlı kaşığı zeytinyağı içtim, 1-2 saate sorun çözülmüştü🙈
Selin648 Bende kabızlık sorunu yaşıyorum ama kivi yediğim zaman ishal oluyorum Kivi yemeyi dene belki sendede işe yarar
aytii -Asalet- içebiliyorsan zeytinyağı iç icemiyorsan da sabahları kuru inciri zeytinyağına bandırıp ye
Tukec -Asalet- Aç karnına kefir içmek 1 yemek kaşığı zeytinyağı içmek (miden bulanırsa yoğurtla karıştır) Aç karnına kuru kayısı ve ılık su içmek bunlar bende fayda ediyor.İnşallah yararı olur
Yrnkrm -Asalet- ben afedersin 10 günde bir çıkıyordum en son hemaroid oldum zaten ne yaptıysam geçmemişti ama doktor magnezyum başladı magosit diye günde 2 kere içtim magnezyum ilaçları ishal yapıyormuş hap pek önermiyorlar ama doktorum 1 kutu kullan sonra suda eritmeye geçelim dedi suan 32 haftayız ve çok rahatladım doktoruna bi danış istersen
Semaosmanoglu21 -Asalet- ben ne yaptıysam olmadj ise yaramadi en sonunda doktorum bekunis diye bir ilaç yazdı hayatım boyunca ilk defa kendimi bu kadar rahat hissediyorum