Ablam kalacaktı ama bu virüsten dolayı gel diyemem eşi zaten kronik kalp ve diyabet hastası, Allah korusun hastaneden bulaşır falan riske atamam. Esimle kalicaz ama nasil yapar hic bi fikrim yok. Alt değiştirme, giydirme , emzirmeye çalışma falan 😁 bana çok iyi bakar da , bebeğe yeterli gelirmi bilemiyorum. Hemşirelerden yardim isteriz artık gerekirse