Bergen Merhaba, neler hissediyorsunuz kızlar? beta değerleriniz nasıl? ultrasonda görebildiniz mi keseyi? doktor bulmakta sorun yaşıyor musunuz yarın doktora gideceğim uyku tutmadı sizlerle paylaşayım dedim🥰
Bergen Rmysa23 tedirginlikten mi gitmiyorsun canım , ben idrar testinde görünce dayanamayıp kan değeri için gitmiştim 5 gün önce . Tekrar 2 gün sonra gel dedi ama gitmedim
Bhrylgr Smskr0000 benim son adet gunum 12 Şubat ve daha adet olmadım Martin 10 unda bir kahverengi leke geldi sadece başka da bir şey gelmedi idrar testi yaptım çıkmadı bugün hastaneye gideceğim inşallah. Bu arada sol kasığımda bıçak gibide ağrılar saplanıyor. İnşallah hamileyimdir.
Smskr0000 Bhrylgr inşallaah hamilesindir canım benimm inşallah adet günüm geçince test ypmıştım degerim 70 çıkmıştı