sonsuzadek ayseakcura gayet güzel maşaAllah💝 ne çok zayıf ne çok kilolu. doktorum zayıf bebek doğunca daha çabuk gelişir daha sağlıklı demişti.
Dilan3eymenn ayseakcura çok iyi 4 haftan var 4 kilo civarı doğabilir 😊😇tipki ilk oğlumda olduğu gibi 34 te gittim 3 kiloydu 38+3 te 3980 ile dogum yaptım
Dilan3eymenn Yamanyigit yoo iyi bence 3 kilo doğar yada biraz fazla buda ideal bebek kilosudur merak etme canm ama hergün 2 bardak süt iç hergün ama 😊bebeğe yarıyor kilo alımı için