aselarzum35 51zeliha51 Asel 💓💓 rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı yawrularımızı isimleri ile büyütmeyi nasip etsin yaradan inşallah 🤲🏻🤲🏻🌼🌼
Deletedmom115 51zeliha51 iki oğlumuza ikişer isim koyucaz Tarık Batu ve İmran Baha istiyorum fakat içlerinden sadece İmran’a onay çıktı 😂❤
51zeliha51 Deletedmom115 inşallah isim bulunur kardeşm sağ salim minik paşaları kucağına alırsın inşallah Maşallah
Deletedmom115 51zeliha51 inşallah canım Allah razı olsun, Allah hepimize nasib eder inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımaza almayı 🙏
Gokcenurylmm İlk kızımın adı Selma Ece 😊 ikinci kızıma da elif düşünüyorum ama sizce yine iki isim mi olmalı illa birinde iki isim diye diğeri de iki olmalı mı
51zeliha51 Gokcenurylmm Benim kızım Fatma Hayal Buda kız olursa Efser Rüya ❤️ Size kalmış bişey kardeşim
Deletedmom115 Gokcenurylmm bence iki isim koyun, teyzemin adında Selma o yüzden aşinayım ve çok severim, size kızlarının adlarını yazayım belki bir fikir olur, Beyza, Sena, Efsa 😊❤❤
Didi6 Gokcenurylmm Normalde tek isim seviyorum ben ama bu durumda 2 isim olması daha iyi olur sanki canım. Kızın ilerde ablamın neden 2 ismi var diye kıskanmasın. ☺ Ya bi de Elif adında tanıdıklarım genelde 2. isimlerini kullanıyorlar, Elif’i değil…
Gokcenurylmm Deletedmom115 eğer iki isim olursa elif sena koymak istediğim isim hem Selma sena uyumlu elif ve ece 🤭🤭🤭 bizim rahmetli babaannemzn adıydı bende anlamı vs isteyerek içime sinerek koydum ismini selmalar tatlı oluyor olabilir yani bu isimde bir tanıdığınz olup sempati duymanız hoşuma gitti 😊 Beyza da düşündüğüm isimlerden de çok güzel isimleri rabbim sizlere bağışlasın rabbim hepsini maşallah