BkEtyy_34 Kızlar merhaba ben 33 haftalık hamileyim ve doktora gittiğim de rahim de yara olduğunu söyledi doktor başına gelen var mı çok korkuyorum normal doğum yapabilirmiyim
BkEtyy_34 Olimbera sürekli yanmam vardı ve ilişkiden sonra kanamam oldu doktor alttan muane etti yaram olduğunu söyledi 28 haftada smer aldı temiz çıktı 32 haftada gidince tekrar baktı yaram geçmemişti