Kızlar öncelıkle merhaaba bende doğurdum şükür 🙏🏻
7 bucuk ay nerdeyse kusmamla gecti gece gunduz ıcım dısıma cıkıyodu ıkı kez vitamınsızlkten artık hastanede bıle yattım. 9 ay boyunca yemek temızlık herseyımı kendım yapıyodm okula bıle gıdıyodum . Hep tatlı aşerdimm karnım topunda topuydu yanı. Ama cınsıyetmız kızdı mınık kızım. Eşimin dogum gununun ertesı gunu gelmeye karar verdı ara sıra sancım gelıyodu ama temızlık yapıyordum dıye herhalde dedm. Evı dız kose temzledm yattım sancılarm basladı. Bı saatte bır yarım saatte bır gelmeye basladı . Gece saat 3 olddu dayamamadm esımı uyandırdım gıttık hastaneye corondan dolayı yolda iki polıs bıle cevırdı bızı bu saate napıyosunuz dıye bn aglıyodm resmen sancıdan sukur hastaneye vardık. Hemen dogum haneye gectık eve acıgıma baktı 1 cm. Dedi ınanamadk sancm 5 dakıka dustu plates topu verdı nstye baglanıyodm sureklı sabah saat 9 da 3 cm anca acılmıs ama benm cnm oyle yanıyokı nefes kontrolu yapıyodm hıc bagmıuodm esımı tırnaklıyodm. Sunu sancı taktılar Saat 12 oldu acılma hala yoktu epıdural ıstedm doktor anca saat 2 de geldı ıgneyı vuruldm! Sadece hafıf agrı gelıyodu ama o da sıddeylıydı acıklıgım anımda 7 cm oldu derken dogum basladı dedıler. Bende basndan berı n bel ne sırt agrısı vardı sadce kasıklarm agrıyodu doktor baslıyorz dedı sol koluma eşim sag kolumda ebe doktor ıkın dıyo ama bnde ıkınma ıstegı bıle yok. Eşim ıkınıyodu 😅😅 nefes kontrolu yapıodm ıkınmaya calsıyom yok gelmıyo derken ebe ustume cıktı bastırıyo ama nasl cnm yanıyo karnım agrıyo gene gelmedı ebe tekrar cıktı kendısı 150 kılo felandı bı ıttırdı kı kızım. Basndan berı ıkı hafta onde gdııyodu kılosu ama son ay nedense alamamştm kılo 2900 dogdu. Rabbıme sukurler olsun. Ic dıs dıkıs cok oldu doktor sayamadm bıle dedım . Bı haftalık bebişim smdı kucagımda dıkıslerm ayaga yenı yenı kalkabılıyorm. Uuzn oldu kızlar kusura bakmayn. 12 saat sancı ıle buraya geldım sız sız olun ıkıncı cocugu yaparken bı daha dusunun ben ıllallah ettım 😅😅😅🧿