Bızımde bır hafta bazen ıkı hafta degısıyo ama onde kafasının uzunlugu ama genıslıgı haftasıyla uyumlu nasıl oluyosa basının seklınden sanırım. Banada 10 cm ı gecerse sezeryan yapılıyo dedı. Suan umrmda bıle degıl yeterkı bebek saglıklı gelsn zaten karnım savas alanına dondu catlaklardan bıde amelıyat ızım olsun 😅 oncelıgım bebegın en rahat en saglıklı konforlu sekılde gelmesı 🙏