33+2 hamileyim kızlar doğumlar nasıl olacak bilmiyorum devlette odalar tek mi değilmi belli bir doktorum bile yok ve koronadan dolayı nasıl Doğum yapıcaz kafam da soru işaretleri ve en son 27 haftam da kontrole gittim doğurana kadar da gitmeyi düşünmüyorum şu durumda sizlerin düşüncesi neler devlette odalar nasıl hastane durumları felan refakatçi durumu nasıl ❓