Alpzumra Bizde 99 olduk kızçelerimle ama ikiz oldukları için malesef 1 ay kadar erken gelecekler 70 olarak görüyoruz bakalım
Semam Sumay_61 Yaa oylemi vallaa nasil doğurcaz su zamanda diye düşünüyorum 🤭 şeker yüklemesi yaptirmam lazım hastaneye gitmeye korkuyorum 🙄
AysenurSarenur Sumay_61 bazen diyorum ki ne ara ikili rakamlara düştük bazende ne yavaş ilerliyo diyorum ruh halimize göre değişiyo 😂 ama doğum hayalleri kurmaya başladım yani kafamda bir sürü deli soru var 😀
Sumay_61 AysenurSarenur ben hayal kuramıyorum ya sadece inş bizim zamanımıza kadar şu tehdit ortamı kalkar bir an önce ben cok stresli bir insanım kafayı yiorum düşündükçe