Duyguu- Ayy ben de aynı şekildeyim neyi nasıl yapsam diye düşünüyorum 😂. Kaçıncı haftadasın?
Bu arada anladığım kadarıyla 18 ay sığmasa da, anne yanı olarak 7-8 ay en az kullanılabiliyormuş bir de bebek ayağa kalkabildiği dönemde kullanmamalı diye düşünüyorum eşimi de ikna edebilirsem bugün yarın sipariş edicem yoksa kargolar falan iptal olur diye korkuyorum 🥺